به دلیل نوسانات قیمت ارز لطفا پیش از نهایی کردن خرید با شماره 09339832269 تماس حاصل فرمایید

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

logo
منو
logo
logo

قوانین عمومی

رضایتمندی مشتریان همواره از اولویت های اصلی گیت سیستم بوده، تا هر سفارشی در شرایط مطلوب، مورد تایید و انتظار مشتری ارسال گردد. با این وجود ممکن است مشتری بنا به دلایلی محصول خریداری شده را مرجوع یا تعویض نماید که در این صورت مفاد زیر به عنوان شرایط قانونی حاکم بر خرید اینترنتی، معتبر و مورد توافق طرفین خواهد بود: 1- مشتری می تواند ظرف مدت هفت روز کاری اقدام به انصراف خود از خرید نماید مشروط به اینکه: کالای خریداری شده باز نشده و پلمپ باشد. هزینه باز پس فرستادن کالا بر عهده خریدار می‌باشد. نظر به انتخاب روش تحویل کالا توسط مشتری، زمان آغاز مدت هفت روز کاری انصراف از خرید طبق تاریخ تحویل کالا توسط شرکت به کالا رسان مناط اعتبار می‌باشد. انصراف از خریدار، در مواردی که شرایط خاصی بر نوع کالا و خدمات حاکم است و عبارت «تماس قبل از خرید روی آن درج شده» اجرا نخواهد شد. 2- چناچه کالای خریداری شده توسط مشتری با کالای ارسال شده توسط شرکت از نظر(جنس، برند، رنگ) متفاوت باشد مشتری باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا از کالا رسان، کالا را باتوجه به شرایط ذیل به شرکت عودت نماید: هزینه عودت کالا بر عهده شرکت خواهد بود. زمان محاسبه عودت کالا در فرض فوق از سوی مشتری تاریخ مندرج در قبض تحویل کالا به کالا رسان خواهد بود. 3- چنانچه کالای خریداری شده مشمول بندهای فوق نبوده و پس از باز شدن کالا از بسته بندی دارای عیوب فنی باشد به طوری که اگر کالای خریداری شده دارای یکی از شرایط ذیل باشد: گارانتی دار (به غیر از گارانتی گیت سیستم ): خریدار موظف است کالای مزبور را برای شرکت گارانتی کننده ارسال نماید لذا شرکت هیچ گونه مسئولیتی را در ارتباط با عیوب فنی محصولات با گارانتی به غیر از گارانتی بانی کالا ندارد. گارانتی گیت سیستم : مشترک موظف است ظرف مدت 24 ساعت از تاریخ مندرج در قبض تحویل کالا به کالا رسان، کالای مزبور را به شرکت عودت نماید تا کارشناسان شرکت علت را بررسی نموده و متعاقبا نتیجه را به خریدار اعلام نمایند. فاقد گارانتی: شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال عیوب فنی ندارد. کلیه کالاها و دستگاههایی که نیاز به تست داشته(کالاهایی که عبارت ” 7 روز مهلت تست” در صفحه کالا، به هنگام خرید از سایت درج شده باشد.)، تا هفت روز از تاریخ تحویل دارای فرصت تست می باشند و هرگونه نقص فنی در دستگاهها شامل سرویس تعویض می‌باشد، و ایراد مطروحه توسط مشتری، از طریق کارشناسان خدمات پس از فروش بانی کالا کنترل و بررسی و در صورت تایید وجود نقص فنی، به انتخاب مشتری یا کالای مشابه مجددا ارسال و یا وجه پرداختی مسترد خواهد شد. 4- خریدار مکلف است بلافاصله حین در یافت کالا از کالارسان و در مقابل وی اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره نماید. چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند (شکستگی، ترک خوردگی، زدگی وغیره) باشد از تحویل کالا اجتناب نموده و در غیر اینصورت تحویل کالا توسط کالا رسان به خریدار به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و شرکت ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمی‌پذیرد. 5-چنانچه کالای خریداری شده توسط مشتری به دلیل عدم موجودی کالا یا درج قیمت اشتباه قابل تحویل نباشد، شرکت مکلف است وجه دریافتی را ظرف مدت 72 ساعت کاری به خریدار عودت نماید. عودت وجه منوط به اعلام شماره حساب بانکی از طریق محل مشخص شده در پروفایل کاربری و ثبت درخواست در قسمت تماس با ما (درخواست لغو سفارش و استرداد وجه) توسط خریدار است. در صورت تاخیر در اعلام حساب بانکی هیچ مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود. شرایط کلی در بازگشت کالا از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش گیت سیستم ، جداً خودداری کنید. برای بازگشت، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود. حتما قبل از تحویل کالا به ارسال کننده از ۶ جهت در پس زمینه سفید از محصول و بسته بندی تصویر برداری کرده و نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز برای کارشناسان این مجموعه ارسال نمایید. اگر کالا به علت مغایرت یا خرابی با روش های پست یا تیپاکس ارسال ‌شود می‌بایست حتما فرم درخواست بیمه توسط ارسال کننده تکمیل شود. در غیر اینصورت جهت ارسال کالا به دلایلی مثل انصراف از خرید و استفاده از مهلت تست 7 روزه قویا توصیه می‌گردد، کالا بصورت بیمه دار ارسال شود چرا که ملاک کارشناسان گیت سیستم تحویل سالم کالا از مامور ارسال است. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید). از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید. اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با بانی کالا تماس بگیرید. از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید. پس از دریافت و پذیرش کالا توسط گیت سیستم ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر یک هفته زمان خواهد برد. از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. خواهشمند است قبل از درخواست مرجوع، تعمیر و یا تعویض، حتما تمامی شرایط و الزامات به دقت مطالعه گردد.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات گیت سیستم اقدام کند.
همچنین از آنجا که گیت سیستم یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.
تذکر مهم : حسب دستورالعمل پلیس فتا جهت مبارزه با پولشویی و جلوگیری از استفاده کارت های مسروقه ، قبل از خرید کلیه مشخصات مربوط به خریداران محترم شامل کد ملی، کارت بانکی و شماره موبایل از سامانه دولت استعلام و احراز هویت میگردد و در صورت تایید مراجه ذیصلاح و یکسان بودن مالکیت موارد ذکر شده کالا ارسال خواهد شد.

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

محصولات ارایه شده در وب‌سایت و یا توسط گیت سیستم ، از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با گیت سیستم همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وب‌سایت گیت سیستم عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط گیت سیستم بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.
– مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.
– فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.
– خریداران حداکثر تا ۲ روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.
– سفارش‌هایی که دارای حداقل یک کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت ۱۶ هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل ۱ روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) در تهران و شهرستان‌ها، ارسال خواهند شد.
– ۱ روز کاری فاصله زمانی تحویل برای کالاهای فروشندگان، به معنای این است که در صورت خرید کالای فروشندگان ، شروع پردازش سفارش حداکثر ۱ روز پس از زمان سفارش‌گذاری در گیت سیستم است.
– منظور از ۱ روز کاری، زمان آماده‌سازی و ارسال کالا به انبار گیت سیستم توسط فروشنده است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.
– در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و گیت سیستم تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از ۲۴ ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد.
– نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه گیت سیستم است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد.
– خدمات پس ‌از‌ فروش گیت سیستم تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را می‌پذیرد که لیبل بارکد نارنجی رنگ که روی کالا نصب شده است، جدا نشده باشد.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات گیت سیستم استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به گیت سیستم ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که گیت سیستم به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
توجه داشته باشید که = تنها شماره‌‌ایی است که گیت سیستم از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه گیت سیستم را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.
همچنین ممکن است گیت سیستم از طریق شماره = برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان گیت سیستم ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام گیت سیستم است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به https://yun.ir/gates اطلاع دهید.
باتوجه به تماس های مکرر بعضی از خریداران و عدم اطلاع و اگاهی از رویه های موجود تقاضا داریم فقط برای موارد اضطراری از تماس تلفنی استفاده فرمایید و جهت کسب اطلاعات بیشتر از صفحه سوالات متداول پاسخ های سوالات خود را دریافت دارید .
همچنین جهت رعایت حقوق سایر خریداران و پاسخگویی به سوالات اضطراری ، از ارائه هرگونه مشاورره تلفنی معذوریم .
در صورت نیاز به کسب اطلاعات و راهنمایی کارشناسان این مجموعه از ارتباط برخط ( آنلاین) در صفحه اصلی سایت استفاده فرمایید.

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات گیت سیستم استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به گیت سیستم ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که گیت سیستم به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
توجه داشته باشید که = تنها شماره‌‌ایی است که گیت سیستم از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه کهکشان رایانه را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.
همچنین ممکن است کهکشان رایانه از طریق شماره ۲۱۵۴۷۸۵۰۰۰ برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان کهکشان رایانه، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام کهکشان رایانه است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به crm@pkr-co.ir اطلاع دهید.
باتوجه به تماس های مکرر بعضی از خریداران و عدم اطلاع و اگاهی از رویه های موجود تقاضا داریم فقط برای موارد اضطراری از تماس تلفنی استفاده فرمایید و جهت کسب اطلاعات بیشتر از صفحه سوالات متداول پاسخ های سوالات خود را دریافت دارید .
همچنین جهت رعایت حقوق سایر خریداران و پاسخگویی به سوالات اضطراری ، از ارائه هرگونه مشاورره تلفنی معذوریم .
در صورت نیاز به کسب اطلاعات و راهنمایی کارشناسان این مجموعه از ارتباط برخط ( آنلاین) در صفحه اصلی سایت استفاده فرمایید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

گیت سیستم به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. گیت سیستم متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت گیت سیستم، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید که این مهم با ارتباط به سامانه استعلام هویت بانکی و شخصی دولت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران فراهم گردیده است.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات گیت سیستم، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط گیت سیستم جزئی از اموال گیت سیستم محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار گیت سیستم است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای گیت سیستم محفوظ می‏‌دارد.
علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط گیت سیستم و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار گیت سیستم است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت گیت سیستم و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای گیت سیستم محفوظ است.
در صورت استفاده از هر یک از خدمات گیت سیستم ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. گیت سیستم محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی Gate-system.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت گیت سیستم هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از Gate-system.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. گیت سیستم به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت گیت سیستم به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. گیت سیستم همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در گیت سیستم به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای گیت سیستم محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۳ تا ۵ روز کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– گیت سیستم مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای گیت سیستم محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت گیت سیستم ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای گیت سیستم محفوظ است. گیت سیستم در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی ۳ تا ۵ روز کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت گیت سیستم می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، گیت سیستم جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاه‌‌های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند. لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
– امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
– از آنجا که گیت سیستم یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط گیت سیستم بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی ۳ تا ۵ روز کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
– در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی گیت سیستم ، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می‌شود.
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت‌انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که کهکشان رایانه هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد

خسارت در هنگام حمل و نقل

کهکشان رایانه همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در حساب کاربری و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و کهکشان رایانه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، نسبت به جبران خسارت یا ارسال کالای جایگزین اقدام خواهد نمود .
از دریافت کالاهای آسیب‏‌ دیده ناشی از حمل و نقل خودداری فرمایید و دریافت کالا از حامل به منزله اخذ سلامت کالا محسوب میشود و هیچ مسولیتی در این زمینه متوجه شرکت کهکشان رایانه نیست .
در صورت بروز چنین اتفاقی ضمن خودداری از دریافت کالا مراتب را سریعا جهت پیگیری و ثبت در سامانه توسط تیکت اطلاع دهید تا کالای جایگزین برای شما ارسال گردد .

رویه عودت کالا یا مهلت تست

با توجه به اینکه کلیه کالا های این شرکت دارای خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت های معتبر و با اصالت و تحت نظارت اتحادیه محترم صنف ماشینهای اداری و رایانه میباشد ، وبا توجه به عدم وجود نمایندگی های شرکتهای تولید کننده اصلی در ایران و عدم امکان تبادل کالامعیوب با شرکتهای تولید کننده ، عودت و مرجوعی کالا در هر قالب به معنی این میباشد که کالای دست دوم و یا گارانتی رفته مجدد باید در چرخه فروش قرار گیرد و تحویل خریدار بعدی شود.
این باور که امکان مرجوعی و عودت کالا یک رویه بسیار مناسب و به نفع خریدار است کاملا اشتباه میباشد و پذیرش کالای معیوب توسط فروشندگان مجازی و واقعی بدین معنی است که کالایی که دریافت میکنید ممکن هست کالای معیوب و مرجوعی خریدار قبلی باشد.
از انجایی که این مطلب با رویه احترام به مشتری و رعایت حقوق مصرف کننده و همچنین قوانین فروش شرکت (مبنی بر تحویل کالا ی نو و اکبند به مشتریان محترم) در تضاد کامل میباشد، عودت و پذیرش کالای مرجوعی به هیچ عنوان مورد قبول نیست و در صورت ایراد میتوانید از مراکز خدمات پس از فروش نسبت به رفع ایراد احتمالی بهره مند شوید .
همچنین با توجه به ارسال کالا توسط شرکتهای معتبر و بیمه بودن کالا در صورت بروز هر گونه خسارت ظاهری در کالای ارسالی از دریافت کالا با بسته بندی آسیب دیده خودداری فرموده و کالا را جهت عودت به حامل تحویل فرمایید.
دریافت کالا از حامل به منزله دریافت کالا در صحت و سلامت کامل میباشد.
در صورتی که کاربر از دریافت کالای خریداری شده به هر دلیلی منصرف شود ، مبلغ سفارش پس از کسر هزینه های ارسال و عودت کالا ، فقط به کارتی که از آن خرید صورت گرفته واریز خواهد شد.
همچنین با توجه به متغیر بودن موجودی های کالا در صورت اتمام موجودی کالا، مبلغ واریز شده به حساب خریدار استرداد میشود و یا در کیف پول اختصاصی شما نزد شرکت به امانت میماند که میتوانید در خرید بعدی استفاده فرمایید.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در گیت سیستم مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده و ارائه با نازلترین قیمت قابل ارائه میباشد.
قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در گیت سیستم قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.
همچنین جهت رعایت حال و جلوگیری از تضییع حقوق خریداران محترم با فاصله مکانی دور و نزدیک ، از اضافه کردن هر مبلغی به عنوان هزینه ارسال که منجر به حمل رایگان کالا میباشد خودداری کرده ایم .
این مطلب برای عزیزانی که به صورت سبد خرید انجام میدهند و یا عزیزانی که تمایل به خرید تعداد دارند مقرون به صرفه تر خواهد بود . و هزینه های خرید بر اساس بعد مسافت و تعداد خرید به نفع خریدار خواهد بود.
ذکر این نکته را الزامی میدانیم که با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، گیت سیستم نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار( که متاسفانه این روزها موارد بسیاری مشاهده میشود) و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد ، گیت سیستم موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است تمام قیمتهای نمایش داده شده بر روی سایت بدون اعمال مالیات ارزش افزوده میباشد.
هزینه‏‌های بسته‌بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
ممنون از نگاه گرم شما دوست عزیز...

0
تماس با ما